Din hemsida, dina regler
Låt hemsidan vara navet i din kommunikation. Denna sida har du full kontroll över och kan därför välja vilka villkor som ska gälla för besökarna. Du styr vilken information som ska synas, var den ska synas och vid vilken tidpunkt. Länka alltid tillbaka till din egen hemsida och låt detta vara den naturliga platsen att besöka för mer information om ditt företag. Genom att ha mycket trafik till din hemsida bygger du också din långsiktiga sökmotoroptimering. Google gillar trafik!

I andra kanaler bestämmer inte du
Sociala medier och nyhetssajter kan när som helst ändra sina villkor, design och funktioner. Synligheten för dina inlägg kan dessutom styras av algoritmer som du själv inte kan påverka. Sociala medier är toppen för att föra dialog och självklart är det en god idé att sprida dina nyheter på nyhetssajter, men du gör det bäst med utgångspunkt från din egen hemsida. Äg dina nyheter och välj sedan var du vill sprida och förstärka dem.

Ladda ned hela artikeln för att läsa resterande.

Ladda ner hela guiden här!

Förnamn: *

Efternamn: *

E-post: *

Telefon: *

Företag: *

Land: *

Relaterat innehåll

Få tips och inspiration kring hur du bäst arbetar med din kommunikation genom våra nyhetsbrev. Vi delar med oss av konkreta case, undersökningar och mycket mer!

11/07/2016

Att skapa innehåll för ett företag som verkar inom kommunikation är få förunnat, verkligheten ser för många innehållsproducenter runtom i […]

15/08/2017