Kundsupport

I vår kundportal hittar du automatiska svar och förslag som hjälper dig med att besvara produktspecifika frågor. Portalen erbjuder också en mer personlig miljö där du kan skapa ärenden samt följa med på dina kontakter med vårt supportteam. Du kan också få e-postmeddelanden för att omgående få uppdateringar när något nytt har hänt.

För kundsupport relaterat till CisionPoint, kontakta oss på:

Telefon: 0200 - 125 000

Från utlandet: +46 8 507 411 31

Öppettider: 08.00 - 17.30

*Utanför kontorstid har vi beredskapsservice, med 1 timme inställelsetid samt en extra serviceavgift.

Kontor +46 8 507 410 00

Lär dig lyckas med Cision

Behöver du fräscha upp dina kunskaper eller har du ny personal som behöver utbildning? Inga problem – det löser vi.

Anmäl dig till någon av våra kostnadsfria utbildningar live eller On-Demand och få ut det mesta ur våra tjänster.

Har du en säkerhetsfråga?

Vi värderar er integritet och arbetar ständigt för att hålla er information privat och säker. Använd vårt särskilda säkerhetsformulär om du har några frågor.

Frågor om pris eller hur våra tjänster kan hjälpa er?

Vi hjälper till oavsett om du vill ha en demo, prisförslag eller information om våra tjänster. Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss!

Kontakta oss

Kom i kontakt med oss här.

Felaktig information? Töm formuläret

Genom att fylla i formuläret godkänner du att Cision kan använda din information för att kontakta dig med marknadsrelaterad kommunikation (nyhetsbrev, inbjudan till webinarium, eventinbjudningar, produktinformation och utbildande material). För mer information, vänligen läs vår Integritetsdeklaration.