Cision i nytt samarbete med varumärkesnätverket Superbrands

Superbrands – en internationell och oberoende auktoritet inom varumärkesbyggande och marknadsföring, har fått en ny samarbetspartnern gällande kommunikation i form av ingen mindre än oss på Cision!

Vi tycker så klart att det är jätteroligt att få vara med och bidra i Superbrands viktiga arbete med att profilera och belöna framgångsrika varumärken. Superbrands kommer bland annat att använda våra tjänster för pressmeddelande samt mediekontakter och vi blir således exklusiv partner för Superbrands publika komunikation.

Jag vill även passa på att slå ett slag för Superbrands seminarieserie Insight som under hösten behandlat bland annat internationella varumärken som lyckats i Sverige och varumärken på Internet och e-handel. Alltifrån Youtube, Google, Metro och Ordning & Reda har gästat Insight. Nästa tema är Green Brands. Missa inte det!

Startsida_insight4

Du kommer även kunna träffa oss på Cision på årets största varumärkesevent på Berns i januari. På Superbrands Awards kommer årets starkaste B2B-varumärke koras och motta pris för sitt arbete. Galan kommer även att bjuda på intressanta talare, spännande underhållning samt tillfälle att mingla med Sveriges främsta varumärkesstrateger, marknadsförare och marknadschefer.