Frukostseminarie 7 oktober i Stockholm: Så blir du en viral stjärna i sociala medier – enligt Frida Boisen

“Sociala medier-satsningarna blir allt viktigare för den digitala tillväxten, och idag är det av stor vikt att veta hur du ska vässa dina sociala medier-strategier för att kunna bli viral.”, så säger Frida Boisen, som berättar exklusivt om hur du ska arbeta med den senaste trenden inom sociala medier – känslostyrt innehåll, och hur du lyckas nå ut i ett brus av miljoner uppdateringar.

Välkommen till ett frukostseminarium som gästas av Frida Boisen, krönikör på Expressen och digital chef på Bonnier Tidskrifter. I början av oktober släpper Frida sin bok “Digital succé – Så lyckas du med sociala medier”. Under detta frukostseminarium kommer Frida att prata om känslostyrt innehåll på sociala medier, och vikten av att människor idag vill bli berörda, känna sig levande och vara en del av sammanhanget. Vilka virala känslor är det mest kraft i – ilskan, glädjen, värmen eller rädslan? Och vilka skapar behov att dela vidare? Under seminariet får du konkreta tips på hur du kan applicera känslostyrt innehåll i sociala medier, samt tips om varför och hur du kan säkra din värdegrund.

När: 7 oktober, klockan 08:30-09:30 (frukost serveras från 08:00)
Var: Karlavägen 100 (Garnisonen Konferens), Stockholm

Anmäl dig här

Antalet platser är begränsat, först till kvarn!

 

Exklusivt specialerbjudande för seminariedeltagarna: Köp Fridas bok “Digital succé – Så lyckas du med sociala medier” på plats efter seminariet till ett förmånligt pris, samt möjligheten att få den signerad.
Pris: 160kr
Betalningsmedel: Kort eller kontanter (Gärna kortbetalning) digital-succe-bok

Varmt välkommen!
Cision

 

Om Frida Boisen
Frida Boisen tillträder som chef för digitala medier på Bonnier Tidskrifter den 1 oktober, är en av Sveriges mest lästa och delade krönikörer på Expressen, är sociala medier-expert på SVT Gomorron Sverige varje torsdag och är en av Sveriges mest uppskattade föreläsare. Frida är en erfaren ledare, journalist och publicist och har tidigare varit chefredaktör och ansvarig utgivare för GT/Expressen, ToppHälsa, Plaza Kvinna och Allt om Resor, har arbetat med sociala medier-strategier på Dagens industri så sent som i höstas, och vann INMA Awards för Best use of social media i San Francisco i fjol. Förutom sin nya bok “Digital succé – Så lyckas du med sociala medier”, har Frida även skrivit novellsamlingen 01.15. Utöver detta, föreläser och utbildar även Boisen om sociala medier, journalistik, digitalisering, varumärkesbyggande, positivt ledarskap och teambyggande. Följ Frida på Twitter: @fridaboisen