Seminarium 24 april: Storytelling med Per Schlingmann, content marketing och paneldebatt – fulltecknat!

Cisions seminarium om content marketing, journalist- och kommunikatörsundersökningen och Storytelling med Per Schlingmann

Lyssna till Per Schlingmann berätta om storytelling och ordens betydelse. Precis som att varje person har en livsberättelse har varje organisation det också. Men hur finner man den, hur formulerar man den – går det rent av att skapa den? Per berättar levande och engagerande om hur man bygger och berättar en historia, om ordens betydelse och om hur man säljer hamburgare som inte finns.

Cisions VD Magnus Thell berättar om Content marketing och siar om framtidens trender. Vad är Content marketing och framför allt – hur kan man arbeta med det?

Dessutom blir det paneldebatt kring resultatet av Cisions årliga PR- och journalistundersökning.

Medverkande:
Andreas Jerat, Presschef Folksam
Brit Stakston, Mediestrateg JMW
Rolf van den Brink, Chefredaktör Dagens Opinion
Ulrica Widsell, vice ordförande Journalistförbundet
Moderator: Alexander Mason, Sälj- & Marknadsdirektör Cision

När: Onsdag 24 april kl.08.30-10.30 (frukost serveras fr.o.m. 08.00)
Var: Hörsalen Garnisonen, Karlavägen 100, Stockholm

Intresset för seminariet har varit så stort att anmälningslistan tyvärr redan är fulltecknad – anmäl dig här för väntelista så kontaktar vi dig så snart vi vet om det finns platser över.