Vad kan content marketing tillföra, vad är det egentligen och hur gör man i praktiken? Hur kan man konkret gå tillväga för att med ganska små medel maximera effekten av sina budskap med hjälp av innehållsmarknadföring?

Den 30 oktober bjuder vi in till ett seminarium som riktar sig till dig som inte känner Cision sedan tidigare. Vi börjar morgonen med frukost och kommer därefter att berätta om oss på Cision och hur vi kan underlätta ditt kommunikationsarbete genom bland annat content marketing. Jenny Bjuhr Berggren, försäljningschef för Cision i Sverige, håller i seminariet och ger exempel på när företag och organisationer har använt content marketing på ett framgångsrikt sätt och ger en kort introduktion till praktiskt tillvägagångssätt och konkreta verktyg.

jenny

När: 30 oktober kl. 08.30-09.30 Frukost serveras från kl. 08.00
Var: Cisions lokaler, Linnégatan 87 A, Stockholm

Anmäl dig här
Detta seminarium vänder sig till dig som vill veta mer om Cision och som inte känner oss sedan innan.

Hoppas att vi ses!
Cision-teamet

nathalie.rosenholm@cision.com'

About Nathalie Rosenholm

Jag arbetar som sälj- och marknadskoordinator för Cision Skandinavien och uppdaterar bloggen med tips för hur du bäst når ut med dina nyheter, information om våra samarbeten och events och allt annat som händer hos oss på Cision.