Våra undersökningar visar att journalister vill spegla ett rättvist och verkligt samhälle, så som det ser ut idag. Men hur lever kommunikatörerna upp till denna önskan i form av pressinformation, publicerade nyheter och val av kontaktpersoner?

Cision har tillsammans med Rättviseförmedlingen genomfört en mätning om hur den information som ges ut i pressmeddelanden stämmer överens med det som journalisterna letar efter. Seher Yilmaz, Rättviseförmedlingens ordförande, och Alexander Mason, Kommersiell chef Cision Skandinavien, presenterar resultaten från undersökningen och delar med sig av konkreta tips och råd för hur du som kommunikatör ska göra för att få publicitet och samtidigt förmedla en rättvis bild av Sverige.

Var: Cisions kontor, Linnegatan 87A, Stockholm
När: 13 november kl. 08.30 – 09.30 (frukost serveras från kl. 08.00)

Anmäl dig här
Detta seminarium är kostnadsfritt. Begränsat antal platser, först till kvarn gäller.

Varmt välkomna!

nathalie.rosenholm@cision.com'

About Nathalie Rosenholm

Jag arbetar som sälj- och marknadskoordinator för Cision Skandinavien och uppdaterar bloggen med tips för hur du bäst når ut med dina nyheter, information om våra samarbeten och events och allt annat som händer hos oss på Cision.