100-wattaren. I fredags var vi på Münchenbryggeriet i Stockholm för att applådera för vinnarna i kommunikationstävlingen 100-wattaren. Av 187 inlämnade bidrag var det 24 vinnare som gick hem med pris i form av 50-wattare, 75-wattare eller 100-wattare. 

100-wattaren – tävlingen som belönar kommunikation som fungerar – ställde i år till med en glödhet finlunch för att belöna årets vinnare. Konferencier under lunchen var Tilde de Paula från TV4-gruppen och priser i följande 8 kategorier delades ut till de bästa kommunikationskampanjerna:

Konsument- Kampanj
Konsument- Singel
Företag
Årets nytänk
Internationellt
Ideellt – Singel
Ideellt – Konsument
Långsiktigt

Läs om vinnarna i varje kategori på 100-wattarens hemsida.

Vill du se casefilmerna till vinnarna i 100-wattaren och fler därtill? Spana in vårt casefilmsbibliotek!

About Ulrika Peyron

Jag jobbar som marknadschef för Cision i Skandinavien. Här på bloggen får du tips och inspiration kring saker som rör kommunikation, PR och Investor Relations. Du hittar också information om våra samarbeten, events och annat som händer hos oss på Cision.