Workshop 21 april: Lär dig få fler följare och mer engagemang i sociala medier

Det blir allt viktigare att kommunicera, interagera och skapa engagemang i sociala medier. Men hur ska du göra för att för att få följare att gilla, dela och engageras av det du vill kommunicera? Soraya Hashim, Community Manager på Rättviseförmedlingen, berättar och tipsar om hur du får bättre räckvidd på Facebook och Twitter.

I samarbete med Rättviseförmedlingen bjuder Cision in till en exklusiv workshop för sina kunder. Lär dig hur du kan jobba för att nå ut till din publik och skaffa fler följare. Med utgångspunkt i hur Rättviseförmedlingen själva arbetar inspirerar Soraya Hashim och vägleder dig att ta fram särskilda strategier för din verksamhets kommunikation på sociala medier.

Soraya Hashim är en av hjärnorna bakom Rättviseförmedlingens kommunikation på sociala medier, som idag engagerar fler än 80.000 personer på Instagram, Facebook och Twitter och deras antal följare ökar med 400 stycken i veckan.

Under workshopen får du bland annat tips på:

  • Hur du kan arbeta för att få en organisk räckvidd
  • Hur du skapar engagemang
  • Hur du får följare att gilla, dela och interagera
  • Hur du bygger varumärke utan budget

Workshopen passar dig som arbetar med att skapa innehåll i sociala medier åt ditt företag eller organisation.

Bokar du workshop genom Cision får du 50% rabatt. Intäkterna går oavkortat till Rättviseförmedlingen.

När: 21 april, 2015 kl. 8.30-12.30 (Frukost serveras från 8.00)
Var: Cisions lokaler, Linnegatan 87A, Stockholm
Kostnad: 2.000 kr exkl. moms (ordinarie pris 4.000 kr exkl. moms).

Anmäl dig till workshopen.

Antalet platser är begränsat, först till kvarn!

Som en start på workshopen håller Soraya även ett kostnadsfritt frukostseminarium. Det är begränsat antal platser till seminariet och bokning av workshop ger förtur (anmälan till endast seminariet öppnar fredag 10/4). Observera att du måste närvara vid seminariet för att kunna ta del av workshopen.

Varmt välkommen!