Kulturell relevans och innovation nyckeln till målgruppens engagemang

Låt dig inspireras på Cisions frukostseminarium tillsammans med Mattias Ronge och Johan Rynell från Edelman Deportivo som berättar hur förståelse för målgruppens kultur och innovation leder till framgångsrika kampanjer.

Netflix, adblockers, second screens och allmän reklamtrötthet gör det allt svårare för företag att bygga varumärken. Mattias Ronge och Johan Rynell, Edelman Deportivo, besöker Cisions frukostseminarium för att prata om vikten av att vara kulturellt relevant i sin kommunikation. Att förtjäna målgruppens uppmärksamhet är en utmaning, inte minst när en betalar för den.

När: Torsdag 20 april 2017, klockan 8.30-9.30 (kostnadsfri frukost serveras fr kl 8.00)

Var: World Trade Center (lokalen “New York”) – Klarabergsviadukten 70, Stockholm

Anmäl dig redan nu – det är först till kvarn som gäller.

Välkommen!

Cision-teamet

Anmälan är stängd

Anmälan till detta seminariet är tyvärr stängd. Håll utkik efter våra kommande seminarier istället!