Det är dags att omvärdera hur ni mäter ert förtjänade innehåll

Vi lever inte längre i en värld där det räcker att slå sig för bröstet och känna sig nöjd om man lyckas hamna på en förstasida i en dagstidning. Som kommunikatör behöver du idag kunna visa vilket värde ditt kommunikationsarbete har på ett helt annat sätt och utvärdera vilka mätpunkter du har nytta av.

Ladda ned vår e-bok för att hitta vägar till framtidens mätning av ditt förtjänade innehåll, bland annat genom:

  • En djupdykning i olika mätpunkter – dagens och framtidens
  • En förståelse för vikten av att mäta digital påverkan
  • Förtjänad medias påverkan på varumärket och försäljningen

Om du som kommunikatör vill ha en större del av budgeten och en plats vid det stora bordet är det dags att bevisa värdet av din kommunikation med hjälp av mätbara och mer relevanta KPI:er.

Ladda ned The (Ugly) Truth Behind PR’s Go-To Numbers för att få rätt insikter som hjälper dig fatta dagliga beslut.

(OBS! Guiden är skriven på engelska) 

Ladda ner din guide här

I agree to opt-in to communications from Cision, and that I have read and agree to Cision's Terms and Privacy Statement.