Bästa kund,

Sverige och svenskt näringsliv befinner sig i en, för oss alla, helt ny situation i och med spridningen av COVID-19, en situation som påverkar även oss på Cision.

För två veckor sedan genomförde vi omfattande specifika övningar och vidtog förebyggande åtgärder för att säkra upp vår beredskap i händelse av att utvecklingen skulle förvärras med spridningen av viruset. Vi följer Folkhälsomyndighetens råd och direktiv, vilket innebär att vi numera driver vår verksamhet från Stockholm på distans.

Det här scenariot fanns med i våra planer när vi säkrade våra processer under förra veckan. Vår verksamhet, inklusive kundsupport och assistans, kommer att fortsätta som vanligt och vi kommer att leverera våra tjänster och lösningar i enlighet med era förväntningar.

Jag hoppas att er egen kontinuitetsplanering går bra i den här, för oss alla, mycket prekära situationen. Cision finns, som sagt, på plats för att hjälpa er nå ut med ert budskap till rätt mottagare vid önskad tidpunkt precis som vanligt.

Du är, som alltid, varmt välkommen att höra av dig till mig eller till din kontaktperson på Cision eller vår kundsupport på support.se@cision.com om du har några frågor eller funderingar.

Stort lycka till med hanteringen av situationen och era fortsatta kommunikationsinsatser. Ta hand om er själva, kunder, kollegor, nära och kära och så hoppas vi alla på det bästa i den här krävande och prövande situationen. Tack för ert förtroende.

Vänliga hälsningar,

Magnus Thell
VD Cision Sverige
magnus.thell@cision.com