Ta era marknadsstrategier till nästa nivå genom att lära dig vem som pratar som era produkter och vad de säger med hjälp av Cision Global Insights.

Mainstream eller multistream

När konversationerna kring farmaceutiska och biotech-företag inte längre är begränsade till journaler och branschpress är det inte ovanligt att hitta talespersoner för dessa företag i såväl traditionella som sociala medier. En effektiv helhetstäckande kanalstrategi bottnar i en förståelse i vilka medier, sociala nätverk, påverkare och trender som är relevanta för er och stämmer överens med ert varumärke.

Håll koll på kundens intryck

När en naturlig del av mediestrategin handlar om att utbilda patienter kan Cisions analytiker informera och jämföra era strategier genom mångfacetterade gräv i konversationer runtom i traditionella medier, onlinemedier och sociala kanaler.

Följ konversationerna i bruset

Politiska, ekonomiska och kulturella krafter påverkar ert företags vinst, varumärke och värdering. Cision Global Insights hjälper globala organisationer att identifiera och utvärdera uppkommande teman inom ett definierat marknadssegment eller över flera olika segment.