Intervju med Cisions koncernchef Peter Granat i Veckans Brief

Cisions koncernchef Peter Granat

Cisions koncernchef Peter Granat

I förra veckans Veckans Brief, som är Dagens Opinions nyhetsbrev, intervjuades Cisions koncernchef Peter Granat. I intervjun berättar Peter om Cisions nya strategi att utveckla tjänster för innehållsspridning bortom det traditionella pressmeddelandet eftersom det idag är viktigt för ett företag att kunna prata direkt med sin målgrupp och sina intressenter. Med strategin kommer Cision fortsätta att hjälpa pr- och kommunikationsteam att skapa, förstärka och distribuera sitt innehåll, med ett utökat fokus på storytelling.

Peter berättar också i intervjun om Cisions nya tjänst Content Marketing, ett tillägg till portalen CisionPoint, som med hjälp av partnernätverk hjälper våra kunder att nå ut med innehåll till amerikanska sajter som CNN, NBC News och Rolling Stone.

 

I Cisions nya content marketing-plattform kan du följa hur många klick som din nyhet har genererat.

I Cisions nya content marketing-plattform kan du skicka ut din nyhet via våra partnernätverk och enkelt följa upp genomslaget från de amerikanska nyhetssajterna.

Vill du veta mer om tjänsten Content Marketing kan du läsa det här.

Här kan du läsa hela intervjun med Peter Granat och resten av nyhetsbrevet Veckans Brief.