Cision på Berghs slututställning: kommande trender inom kommunikationsbranschen

I morse var Cision Berghs School of Communication för ett frukostseminarium och en  förhandsvisning av årets examensprojekt i slututställningen Don’t just do – follow through som pågår till och med söndag. Berghs marknadschef Åsa Marklund berättade om årets slututställning och studenter från examensgrupperna med kunderna Alga och Reach for Change berättade om sina utmaningar och kommunikationslösningar.

Cision på Berghs slututställning 24 maj 2013

Sälj- och marknadsdirektör Alexander Mason pratade om content marketing och presenterade resultatet från Cisions årliga undersökning med journalister och kommunikatörer. Studenter på Sveriges olika kommunikationsutbildningar har fått svara på en liknande undersökning, som bland annat visar vad studenterna tycker att företag kan förbättra i sin kommunikation och vilka kanaler som studenterna själva upplever att de ökar sin konsumtion av. Alexanders presentation hittar du här:

[slideshare id=21823664&doc=cisionpberghsslututstllning2013-130524034912-phpapp01]

 

Berghs slututställning är öppen för alla att besöka under lördag och söndag, kl 12-16, på Sveavägen 34. Läs mer om slututställningen här.