Filmer från Cisions seminarium om content marketing och Per Schlingmann om storytelling

Förra månaden hade vi ett seminarium om content marketing där vikten av en bra historia och hur man bäst når ut med den diskuterades. Här nedan hittar du filmerna från seminariet.

Magnus Thell pratade om content marketing och gav exempel på olika företag som arbetar med det på ett bra sätt.

Alexander Mason, sälj- och marknadsdirektör, presenterade resultatet från Cisions årliga undersökning med journalister och kommunikatörer. Resultaten diskuterades sedan under en paneldebatt med deltagarna Andreas Jerat, presschef Folksam, Brit Stakston, Mediestrateg JMW, Rolf van den Brink, Chefredaktör Dagens Opinion och Ulrica Widsell, vice ordförande Journalistförbundet.

Per Schlingmann avslutade dagen med en presentation om storytelling där han gav tips och exempel på hur du lyfter fram berättelsen om ditt företag.

Presentationerna från seminariet hittar du här. Under Aktuellt på vår hemsida hittar du information om andra kommande seminarium och events.