Seminarium 12 november: Internationell medieanalys

Få proffsens tips inom medieanalys! Att hålla koll på vad som sägs om ditt varumärke är A och O för de flesta kommmunikatörer och PR-konsulter. Men vad gör du med informationen du får?

Välkommen till ett seminarium om internationell medieanalys där Paul Hender från Gorkanas kontor i London delar med sig av sin kunskap som Head of Insight på ett av världens ledande bolag inom branschen. Gorkana vann 13 medaljer i år under AMEC awards och var med det den mest framgångsrika byrån!

Influgen från England kommer Paul Hender att berätta om trender inom digital medieanalys med fokus på en internationell marknad. Du får veta mer om hur du kan optimera din analys framöver och hur man ska göra för att få ut det lilla extra ur siffrorna. Dessutom bjuder han på case som förklarar vad medieanalysen har bidragit med för stora varumärken på den digitala arenan.

Seminariet kommer att hållas på engelska.

När: 12 november, klockan 08:30-09:30 (frukost serveras från 08:00)
Var: 
Karlavägen 100 (Garnisonen Konferens), Stockholm

Anmäl dig här
Först till kvarn! Antalet platser är begränsat.

Om du är intresserad av att få lära dig mer av Paul Hender med ditt företag i fokus finns möjligheten att boka ett möte med honom under hans vistelse i Stockholm. Dock har Paul begränsat med tid, det är som vanligt först till kvarn som gäller. Hör av dig till cision.se@cision.com för mer information.

Om Paul Hender
Paul Hender har en universitetsexamen inom psykologi och har bland annat startat analysföretaget Metrica som blev ett av de största PR-verktygen inom branschen. 2010 slogs Metrica ihop med Durrants och Gorkana för att bredda sitt erbjudande. Idag är Paul Head of Insight på Gorkana. Han är ansvarig för utvecklingen av analysverktyget och skapar analyslösningar för Gorkanas största kunder.

Mer om AMEC hittar du här: http://amecorg.com/