Slututställning på Berghs: Cision förhandsvisar studenternas projekt

I helgen är det dags för slututställning med tema Don’t just do – Follow Through Berghs School of Communication. Under våren har 18 examensgrupper arbetat med skarpa projekt för olika kunder och under slututställningen presenteras de kommunikationslösningar som grupperna har tagit fram. 

Cision på förhandsvisning av Berghs School of Communications slututställning 2013

Cision kommer likt förra året att dela ut ett stipendium till den examensgrupp som fått bäst spridning och synlighet av sitt examensarbete. Förra året vann det här pressmeddelandet som skickats ut av examensgruppen för Stockholms stad. Här hittar du årets olika kommunikationslösningar.

På fredag har Cision också ett frukostseminarium på Berghs med möjlighet att få en förhandsvisning av studenternas slutprojekt. Anmäl dig här.

Slututställningens tema syftar till att varumärkens handlingar och ställningstaganden måste vara långsiktiga och konsekventa för att bli riktigt meningsfulla, och är öppen för alla på lördag och söndag kl. 12-16. Mer information hittar du på slututställningens hemsida.