Hur lyckas man som ett litet, snabbväxande företag göra PR, mäta resultatet och omvärldsbevaka på hela 65 marknader? Detta vet Lisa Wirenfelt som är PR- och marknadschef på Steamery, ett svenskt startup-bolag som arbetar med klädvård. Hör henne berätta om hur de bedriver sitt PR-arbete på så många olika marknader och vilken roll deras omvärldsbevakning spelar i det hela. 

 

Avsnitt 97– Steamerys globala PR-arbete med hjälp av omvärldsbevakning
Avsnittet är ungefär 29 minuter långt

Om Passion för kommunikation

I Cisions podcast Passion för kommunikation bjuder vi i varje avsnitt in en specifik gäst som är specialist inom sitt område. Det bjuds på tips, trendspaningar och intressanta samtal. I varje avsnitt är Oskar Larsson, marknadschef på Cision och Åsa Melin Mandre, PR-konsult på Greenhill Relations med i studion. Gemensamt för alla gäster, Oskar och Åsa är att de alla delar en passion för kommunikation.