Företagswebbplatsen är den viktigaste källan för att hitta information om ett företag. Men vilket innehåll är det egentligen som behöver finnas där för ett noterat företag, utöver kraven i börskontraktet? Och hur gör man för att säkerställa att webbplatsen alltid är uppdaterad? I sin årliga undersökning Webranking by Comprend, granskar den digitala kommunikationsbyrån Comprend vad kapitalmarknaden, media och jobbsökande förväntar sig från företags webbplatser. De undersöker också vilka som möter förväntningarna bäst genom att ranka 900 webbplatser. Kom och ta del av årets resultat och insikter! Under seminariet får du kunskap om vad målgrupperna förväntar sig inom områden som Investor Relations, media, hållbarhet och karriär. Du får dessutom tips om hur du kan jobba praktiskt för att förbättra din företagswebbplats. När: Fredagen den 25 oktober 2019, kl. 08.30-9.30 (kostnadsfri frukost serveras från kl. 08.00) (Det är först till kvarn som gäller då vi har begränsat med platser) Välkommen! Morgonens talare
Var: Comprend, lokalen ”Ljusgården”, Malmskillnadsgatan 29, Stockholm

Gabriella Björnberg, Website as a Service
Comprend

Helena Wennergren, Head of Research
Comprend