Den 27 augusti kl.14.00 välkomnar vi dig online på Cisions Facebooksida för att ta del av en diskussion kring hur medier och influencers har det i coronakrisen. Alexander Mason, kommersiell chef på Cision och Åsa Melin Mandre, partner på Greenhill Relations träffar Yasmine Winberg, reporter och redaktör på Resumé och Linnéa Kihlström, reporter och redaktör på Dagens Media.

Hur mår egentligen medier och influencers i coronakrisen och hur kan vi förvänta oss att medielandskapet ser ut post Corona? Frågor som kommer beröras är bland annat:  

Innebär Corona en utbredd mediedöd? Eller ser vi exempel på nya medieinnovationer som en väg ur krisen? Överlever influencers en svajig annonsmarknad, samtidigt som inställda lyxsemestrar och kändismingel gör det svårare att skapa innehåll?  

Ta chansen och ställ dina frågor kring corona-pandemins påverkan på medier och influencers till Yasmine Winberg och Linnéa Kihlström.

 

  • Vad? Cision livepodd – med Yasmine Winberg, reporter och redaktör på Resumé och Linnéa Kihlström, reporter och redaktör på Dagens Media.
  • Var? På Cisions facebooksida @CisionScandinavia
  • När? Torsdag 27 augusti 14.00 – 14.45