I takt med att sökmotorerna utvecklas behöver även varumärken justera sätten de förmedlar sina budskap. För kommunikatörer är det inte längre ett alternativ att ignorera de stora förändringar som sker inom SEO – förändringar som nu drivs av AI och stora språkmodeller. I dag räcker det inte att innehållet innehåller rätt nyckelord – det måste lösa verkliga problem, besvara riktiga frågor och vara i linje med varför människor söker.

Se webinariet där våra experter deltar i ett högaktuellt samtal om:

  • Hur stora språkmodeller (LLMs) – som de bakom ChatGPT och Googles AI Overview – förändrar sökresultaten och vad det innebär för varumärkens synlighet.

  • Vad AI-genererade sammanfattningar på Google, ChatGPT och andra plattformar betyder för PR, investerarkommunikation och företagskommunikation.

  • Konkreta strategier för hur du anpassar ditt innehåll för att förbli synlig i AI-drivna sökresultat – och samtidigt fortsätter att driva förtjänad media.

Se webbinariet nu (Detta on-demand-webinarie är cirka 60 minuter långt.)

Se webinar on-demand

Felaktig information? Töm formuläret

*

Genom att fylla i formuläret godkänner du att Cision kan använda din information för att kontakta dig med marknadsrelaterad kommunikation (nyhetsbrev, inbjudan till webinarium, eventinbjudningar, produktinformation och utbildande material). För mer information, vänligen läs vår Integritetsdeklaration.