Hur influencer marketing går hand i hand med PR

E-boken är skriven på engelska

Förtjänad media kommer i många former och under de senaste åren har influencers, d v s påverkare, varit ett hett samtalsämne. En fråga som PR- och kommunikationsproffs bör ställa sig är: Vad är påverkan? Om vi vet det kan vi veta vilken eller vilka influencers som skulle passa ett visst projekt – eller om det finns en bättre approach?

Ladda ner vår e-bok idag och läs mer om:

  • Vad du behöver veta om influencer marketing
  • Att jobba med influencers: att hitta dem och sen då?
  • Bakgrundskontroll för att undvika en självförvållad kris.

Ladda ner din e-bok här

I agree to opt-in to communications from Cision, and that I have read and agree to Cision's Terms and Privacy Statement.

Relaterat innehåll

Få tips och inspiration kring hur du bäst arbetar med din kommunikation genom våra nyhetsbrev. Vi delar med oss av konkreta case, undersökningar och mycket mer!

11/07/2016

COVID-19-pandemin och dess effekter världen över lämnar få verksamheter oberörda. Detta gäller även Investor Relations, dels genom det osäkra läget […]

06/04/2020